Instrukcja obsługi. Jak uczyć się szybciej testów na prawo jazdy.

Zobacz teraz, to krótkie wideo, które zaoszczędzi dla Ciebie kilka godzin spędzonych nad testami!


(Na FB to nie ale)

Mam dla Ciebie film „pułapki egzaminacyjne cz.I” czyli jak egzaminator chce Ciebie wyrolować. Aż się zdziwisz jak małe masz szanse na zdanie za pierwszym razem:)

Ponadto dowiedz się: -„jak szkoły jazdy naciągają na jazdy doszkalające”. Aby otrzymać film zapisz się w poniższym formularzu:


Abym mógł rozwijać testy wystaw komentarz z Twoją opinią. Zdanie użytkownika jest dla mnie najważniejsze w rozwoju systemu. Potem wypełnij powyższy formularz:)

Zapraszam na: poznajTESTY.pl

34 Responses to Instrukcja obsługi. Jak uczyć się szybciej testów na prawo jazdy.

  1. sawa pisze:

    Dobry sposób juz kilka osob mi go polecilo, filmik krotki , tresciwy, na temat, nie jarmolisz pod nosem tyko mowisz wyraznie . Gitara :)

  2. ŚWIETNY POMYSŁ , CHĘTNIE SKORZYSTAM :))

  3. Marcin pisze:

    filmik godny uwagi zwłaszcza dla tych co zdają testy. A czy testy są aktualizowane na tej str ??

  4. agugu pisze:

    Myśle ze mi dużo pomoże ten program….

  5. a.c1986 pisze:

    niesamowita str:):):) 6 z plusem;p

  6. patryk pisze:

    Rewelacja wspanialy program , brak jakichkolwiek zastrzezen

  7. sylwia garczynska pisze:

    Mam nadzieję,że to mi pomoże.Jestem o krok przed egzaminem.Życzyłabym sobie aby Pan uczył w Pile.Pozdrawiam!

  8. BEATA pisze:

    DOBRY PROGRAM

  9. BEATA pisze:

    A JAK GO URUCHOMIC?ZEBY BYL U MNIE W KOMPUTERZE?

  10. crakers pisze:

    bardzo fajnie zrobiony filmik.mam nadzieję że przydał się już nie jednej osobie,gratulacje za pomysł!

  11. kamil pisze:

    na pewno będę się z tego uczył polecam

  12. zawisza 002 pisze:

    ciekawe to trzeba wypróbować

  13. Anna pisze:

    Sposob wydaje sie byc bardzo interesujacy,wiec zaczynam uczyc sie przy uzyciu tego programu.

  14. Damian pisze:

    no spoko i fajnie się mi uczy polecam innym

  15. magda pisze:

    Ten program jest super.Skorzystam NAPEWNO.:):)

  16. kamil pisze:

    ten program jest super:) napewno skorzystam. pozdrawiam

  17. Sabina pisze:

    Super stronka ;) naprawde mozna szybko sie nauczyć polecam gorąco ;)

  18. mysle ze to doskonaly pomysl z dzieleniem pytan pod stopniem trudnosci, nie skupianiu sie na tych ktore dobrze znamy, i zajecie sie tym co sprawia nam najwiecej problemow, od dzis zaczynam sie uczyc wasza metoda!

  19. Natalia pisze:

    Mam nadzieje ze dzięki temu programowi o wiele szybciej się nauczę,kurs zaczynam dopiero we wrześniu ale wole wcześniej wszystkiego się nauczyć:)

  20. zycze powodzenia wszystkim zdającym :) super filmik pozdrawiam

  21. marlena pisze:

    super filmik nie mam zadnych zastrzezen :) pozdrawiam :)

  22. Bado pisze:

    Zajebista strona;D

  23. Katarzyna pisze:

    Super przydatna stronka, właśnie się zarejestrowałam :)

  24. karolina pisze:

    szkoda że pan nie uczy w Oświęcimiu :(
    super sposób, wypróbuje… :)

  25. marcin pisze:

    Szerze mówiac pełna profeska …..program to dobry pomysł , mysle ze przyjmie sie w sród osób która chca sie szybko nauczyc testów a pomysł z uczeniem sie wyszczególnionych testów BRAVO .,..

  26. Klaudia pisze:

    Bardzo przydatny filmik ;) POLECAM go innym ;))

  27. iwona pisze:

    szkoda że nie uczy pan w Łodzi,….

  28. Marcin pisze:

    Fajna stronka

  29. jarek pisze:

    Super stronka polecam gorąco

  30. Monia pisze:

    Super sprawa. Tylko się uczyć i aż się chce uczyć!

  31. Madzia pisze:

    Bardzooo fajnyyy program.. filmik swietnie zrobione.. duzo uczy… Polecam i Pozdrawiam

  32. Agnieszka pisze:

    Bardzo dobry sposób na naukę. Uczymy się tego czego nie umiemy. Super program.

  33. Sitek pisze:

    Cześć mam na imie Elżbieta według mnie ten program jest super naprawde już tak dużo się nauczyłam

Dodaj komentarz

Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.